Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Druid, tips & tricks.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Grimshaw
Guild Officer
Grimshaw


Antal inlägg : 89
Join date : 09-06-01
Age : 34
Ort : Skene

Druid, tips & tricks. Empty
InläggRubrik: Druid, tips & tricks.   Druid, tips & tricks. I_icon_minitimetor aug 20, 2009 7:01 pm

~ DRUID ~


Jag kommer ta med vad som är bäst för PvE för varje specc så om ni undrar om PvP, tyvärr! Wink
Om någon tycker något ser fel ut så säg till så ändrar jag det.
_______________________________________________________________________________________
Balance:

Ett par videos jag följde när jag körde Balance, väldigt bra.
Moonkin Raiding Basics 101 Finns 4 delar, de tre andra delarna ska finnas i liknande videor till höger.

Hit cap:262 Hit Raing = 17%

Rotation:IFF > IS > MF > Spamma Wrath tills Lunar Eclipse proccar, när det är ungefär 3-4 sekunder kvar på din eclipse kasta nya IS > MF och kör samma rotation om och om.

Specc: 55/0/16
_______________________________________________________________________________________
Feral Combat:

Hit cap:263 Hit rating = 17%

Expertise cap:132 Expertise rating = 7% = 28 Expertise.

RotationDPS: Hur jag kör min DPS rotation går så här. Mangle > Rake > SR > TF > Shred tills du får 5 CP, crittar du dåligt så lägg en ny Rake före du lägger en Rip på 5 CP. Efter det så är det bara att hålla uppe allting, det viktiga är att man får en bra start.

SpeccDPS: 0/55/16

SpeccTank: 0/55/16

RotationTank: Håll uppe 5 stacks med Lacerate, spamma swipe, mangle och maul och du är good to go.
_______________________________________________________________________________________
Restoration:

Tips: Spamma Nourish.

Specc1:

Specc2:
_______________________________________________________________________________________


Senast ändrad av Grimshaw den fre sep 11, 2009 1:47 pm, ändrad totalt 14 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Ikkiz
Guild Member



Antal inlägg : 21
Join date : 09-08-16

Druid, tips & tricks. Empty
InläggRubrik: Sv: Druid, tips & tricks.   Druid, tips & tricks. I_icon_minitimetor aug 20, 2009 8:28 pm

Med druid så borde du göra 3 olika sub topics för dps/tank/healing mkt info om alla speccs så xD
Till överst på sidan Gå ner
Grimshaw
Guild Officer
Grimshaw


Antal inlägg : 89
Join date : 09-06-01
Age : 34
Ort : Skene

Druid, tips & tricks. Empty
InläggRubrik: Sv: Druid, tips & tricks.   Druid, tips & tricks. I_icon_minitimefre aug 21, 2009 2:19 am

Tror det var så du menade med sub topics eller Ikkiz? Jag tycker det blev bra i alla fall, lägger till lite om Restoration när jag pallar.
Till överst på sidan Gå ner
Ikkiz
Guild Member



Antal inlägg : 21
Join date : 09-08-16

Druid, tips & tricks. Empty
InläggRubrik: Sv: Druid, tips & tricks.   Druid, tips & tricks. I_icon_minitimefre aug 21, 2009 11:03 am

Yeh mkt nice Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Druid, tips & tricks. Empty
InläggRubrik: Sv: Druid, tips & tricks.   Druid, tips & tricks. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Druid, tips & tricks.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior, Tips & Tricks

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Klass Forum-
Hoppa till: